Skoraw plněné papriky




Jednoduše , syrové papriky zbavíte semínek a naducáte je náplní. Náplň je z rýže + cokoli, co se vám do toho hodí chuťově a máte doma. Já jsem osmažila na oleji cibulku, česnek a uzený tofu. Měla jsem ještě trochu uvařený cizrny, tak jsem jí rozmixovala s olivovým olejem a shoyu sojovkou. Všechno jsem to smíchala s uvařenou rýží a čerstvým oreganem.

A omáčka :

Ta první (fotka nahoře)

Na oleji cibulku osmahneme do zlatovohněda, přidáme kečup, tymián, trochu vody se škrobem (lžička škrobu) a lahůdkové droždí (zaprášit). Chvilinku to probublá, stejně jako tihle indiáni .



Druhá rawerze omáčky (fotka dole)

Rozmixujeme hrst lněného semínka a hrst mandlí. Přidáme hrst sušených rajčat, 1-2 rajčata a menší hrst rozinek nebo datlí. Dochutíme podle sebe citronem, solí a chilli pro pálimilovníky.




Vyrobila Jitka


Oblíbené příspěvky

Obrázek

Fazolová sekaná

Obrázek

Dezerty Burizony